Isnin, 1 Ogos 2011

D' Lorkin Brothers

Salam Sejahtera,

Hari ini hari ke empat saya bermain bass di Lorkin. Pemain gitar utama bro Salam, pemain drum bro Mazlan dan bro Ismail silih berganti-ganti. Penyanyi-penyanyi biasa yang datang menyanyi pada hari ini. Pakdin, Sdra Din, dan ada juga pendatang baru.



Bro Salleh selaku juru gegas mempersiapkan segala kelengkapan peralatan bermain. Terima Kasih di ucapkan. Banyak video yang dirakamkan. Saya tidak dapat upload kan semuanya kerana masalah kesuntukkan masa. Anak perempuan saya Nurhaishah bertindak sebagai jururakam video pada minggu ini.

Inilah video yang sempat saya upload disini.



Saya menyimpan video lagu yang selebihnya. Jika anda berminat boleh hubungi saya. Sila sediakan pendrive untuk proses 'copy' ke komputer anda.







D' Lorkin Brothers_The best singer of the year_woman category.. :) . Masa ni bass belum ada lagi.



Sekian Terima kasih.



Lyrics | Pat Boone lyrics - Speedy Gonzales lyrics

Tiada ulasan: